FAQ
ČASTO KLADENÉ DOTAZY
1. Při registraci jsem vyplnila/a nesprávná data. Jak to mohu změnit?
2. Při registraci jsem vyplnil/a nesprávný email, jak mám pokračovat?
3. Moje doručená objednávka není kompletní. S kým to mohu řešit?
4. Doručení mojí objednávky má zpoždění. Jak mohu zjistit stav své objednávky?
5. Kde mohu vidět historii svých objednávek?
6. Chtěl/a bych zrušit svou objednávku.
7. Mohu platit kartou až při převzetí objednávky?
8. q--code-from-survey--title
9. Kde mohu zjistit, kam všude jídlo rozvážíte?
10. q--table-reservations--title
11. q--contact-phone-number--title
12. Kde mohu najít informace o nutričních hodnotách?
13. q--gluten-free-pastry--title
14. Máte v nabídce veganský sýr?
15. Máte v nabídce bezlepkové těsto nebo jiné bezlepkové produkty?